Sunday, 2 August 2015

Sebut Leklok Hadek!

Haa jangan kamu nak membongak kata akhak buat blog sebab kamu ye hadek...

Eh ok,masuk-masuk terus nak sergah ni. Haipp! Mama tak ajar macam tu...no..no.

Salam fellas! (gitew)

Ni post pertama, izinkan akhak ajar korang sebutan yang betul untuk...


Cū̂cī̂ (จู้จี้)
Jangan pula korang ingat nama akhak ni Cuci.. dan jangan pula korang fikir akak suka mencuci.

*yawn*

Bukak Google Translate. Tulis "membebel" translate ke bahasa Thailand. So gitu korang kena sebut. Lembut je tau!

Jadi blog akhak kali ni akhak nak membebel aje. Bagi kena la sikit dengan nama blog tu kan.

"Kenapa dalam banyak-banyak bahasa, bahasa Thailand jugak la akhak pilih?"...

Jawapan akhak: Sebab ramai yang kata akhak gebu gebas macam orang Siam =P

Ok dah ngantuk, esok lusa akhak buat upacara "belah mulut" hokey..

Tata~~

#akhakmembebel #timefreeaje #akhakbebelkorangjanganpanas #jangankataakhaktakpayunglawakye




No comments:

Post a Comment