Monday, 3 August 2015

Akhak Rasa Awak "B"

Olla fellas...

Memandangkan kita masih berada di bulan Syawal, kata orang bulan nak bermaafan la kan tapi akhak rasa akhak takuadd la hadek nak bermaafan semedang.

.

.

Akhak rasa panas je ni. Dah la memang cuaca panas terik jugak ni. Tapi sebab keadaan Malaysia yang MASIH AMAN maka akhak chill la sikit.

.

.

Akhak tahu yang korang pun tahu bahawa di Malaysia sekarang ni banyak golongan "B" . Dari pihak atasan , tengah-tengah mahupun bawahan. Tapi akhak macam tak sangka golongan "B" ini juga menular dalam diri kawan akhak.

.

.

Reka cerita. Acah-acah bagus, Suka nak tengok kawan baik bertelagah.

.

.

Maaflah. Anda tak layak dipanggil kawan. Mungkin anda perlu akhak masukkan dalam list orang luar. Kawan tak buat macam tu tau.

.

.

Ok akhak nak pergi cari air kejap, petang-petang ni minum HoneyDew Ice Blended pun hokey jugak ni. Akhak pergi dulu tau. #kbai

.

.

Btw, "B" tu akhak refer kepada BONGOK.
Sekian.


#akhakpanas #akhaktaksukakawanmacamni #aduhaduh #takadapuntakapa


No comments:

Post a Comment